Status
Stängd för vidare inlägg.

Indyhope

Trådstartare
Finns det någon bra sida på internet där det finns namnförslag och där det står vad namnen betyder osv? Som en namnbok på internet alltså.

Behöver namnförslag.. Blir antagligen en flicka. Vill att det ska sluta på -a (t ex Isabella, Gabriella).

Sv: Namn

indyhope skrev:
Finns det någon bra sida på internet där det finns namnförslag och där det står vad namnen betyder osv? Som en namnbok på internet alltså.

Behöver namnförslag.. Blir antagligen en flicka. Vill att det ska sluta på -a (t ex Isabella, Gabriella).
www.svenskanamn.se
(jag tror det är .se, prova annars med .com eller nåt)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 717
Senast: Derivata
·
Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men... 2
Svar
31
· Visningar
1 759
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
999
Senast: Badger
·
Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
2 059
Senast: Ninnurur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka