Status
Stängd för vidare inlägg.

Indyhope

Trådstartare
Finns det någon bra sida på internet där det finns namnförslag och där det står vad namnen betyder osv? Som en namnbok på internet alltså.

Behöver namnförslag.. Blir antagligen en flicka. Vill att det ska sluta på -a (t ex Isabella, Gabriella).
 
Sv: Namn

indyhope skrev:
Finns det någon bra sida på internet där det finns namnförslag och där det står vad namnen betyder osv? Som en namnbok på internet alltså.

Behöver namnförslag.. Blir antagligen en flicka. Vill att det ska sluta på -a (t ex Isabella, Gabriella).
www.svenskanamn.se
(jag tror det är .se, prova annars med .com eller nåt)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Vi ska köpa en ny bil i vår/sommar och vi behöver göra lite research inför detta. Jag är i princip helt ointresserad av bilar, jag vill...
2
Svar
22
· Visningar
1 512
Senast: Guldaskig
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 609
Senast: MML
·
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
4 963
Senast: zassoo
·
Hundhälsa Kortversionen: hunden har ätit Fodax (oftast vilt) i flera år och funkat jättebra på det. Nu har vi flyttat till Åland och här finns...
2
Svar
20
· Visningar
1 465
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Svensk politik nr 3
  • Köpa hus

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Mat till kräsen liten valp
  • Omplacera problemhund?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp