• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare jesewania
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 850
J

jesewania

jag ska snart få en liten jack russell tik : p och jag vet inte vad hon ska heta?! jag har tänkt på namn som Bella och Roxy : P men jag är inte alls säker : p vill gärna ha tipa :);) hon kommer den 23/2 -07

Sv: Namn??!!

åhh va kul :D Har själv en liten JRT tik på 8 mån... hon heter Star.. Men ville ha något annat egentligen som typ Emma lr liknande.. är jättedålig på namn. tyvärr.
mvh Jessica

okej : p haha jag ville oxå ha ngt som star eller sky men fick inte det för mamma :( men jag kan ju leta vidare : p

P.S.
Jag heter oxå Jessica ;)
D.S.

vilket sammanträffande :D

Tyckte Star var ett knäppt namn från början men nu älskar ja de o hon är min lilla stjärna :love:

kort är ett måste när lillan kommit hem ;)

mvh Jessica

Jag tycker Bellatrix! Men du kan kalla henne för Bella.
Min hund heter Hugo men om han hade varit en flicka skulle han få heta Bellatrix.

Tella heter vår grannes hund ;) Det är rätt gulligt.. Vår shäferkorsning heter Truck, rätt knäppt namn,men det går när man har vant sig :)

Roligt med en liten valp =)

Namn:
Bonnie
Dimma
Diva
Ella
Fanny
Gåva
Happy
Hope
Indra
Isis
Ixi
Julie
Jess/jessie
Lilja
Lilly/Lillie
Luna
Milla/Millie
Nemi
Nova
Olivia
Tara
Tindra/Thindra
Solo/Xolo
Zitha

:)

jag har en jt hane på sju månader som heter Casper..:love: .
jag rekomdera att ha ett namn med s lr k dom lyssnar lite bättre på såna namn.:banana:

berätta vilket det blev när du bestämt dig.:idea:

Siris första valpkull fick de här namnen av sina nya mattar och hussar:

Rocky (Rock Star)
Tuva (Starry Rose)
Smilla (Vanilla Starlet)
Scilla (Star of Hope)
Maja (Starflower)
Zorro (Peppermint Startwist)

Och i mars är det dags igen! Siri är nu 20 dagar "på väg" mot sin andra valpkull.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 538
Senast: __sofia__
·
Fritid Jag har en Nikon D7100 och har fotouppdrag under helgen. Jag ska fota under våra bedömningar och bilderna ska numera läggas upp i en...
Svar
0
· Visningar
164
Senast: lizzie
·
Hundavel & Ras Fått ett erbjudande som ni kan få ge råd kring. Vill ha en hund till men inte en valp så rådfrågat uppfödaren. Hon har nu en ung tik...
Svar
17
· Visningar
1 050
Senast: gullviva
·
Hundavel & Ras I ärlighetens namn kommer det nog bli en whippet igen, men jag har länge tyckt att mellanpudlar verkar väldigt trevliga, sportiga... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 169

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II
  • Födda 2022
  • WE-tråden
Tillbaka