Namnmärka

grodan21

Trådstartare
Någon som har tips på hur man kan namnmärka svart plast? Brukar använda en permanentpenna men det syns ju inte emot det svarta.

Sv: Namnmärka

Var köper man sådana?
Pappershandeln i min stad hade inte, dom föreslog pensel och lackfärg :meh:
Trodde Panduro kanske skulle ha, men jag hittar inga som verkar lämpliga (vit, permanent med relativt bred spets).

Absolut! Silver- och guldpennor brukar inte vara så svårt att få tag på. Det borde ju funka, tycker man.

PAnduro har posca pennor, de har jag använt på ex höpåsar, finns i vitt, då jag just använde de på svarta påsar ;) tycker de var kanon, de funkar på de flesta material :D och finns i massa snygga färger :D

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 429
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
924
Senast: Bison
·
Utrustning Hej! Mitt fullblod får skav av precis allt, och nu även täcket… Skulle behöva tips på bra både ute- och innetäcken. Han har i...
Svar
3
· Visningar
215
Senast: Gimlan
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 910
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka