eldione

Trådstartare
Till denna herre .
Han är en riktig liten vilding . Väldigt nyfiken och är alltid på språng, inte som sin lugnare bror Teddy .

Han behöver ett lite tuffare namn än sin bror, men det ska vara kort och enkelt att säga. Gärna med nåt z i :)

guuud va söt! skulle hellre vilja ha den än den jag ska få nu i juli.. *suck*
Jag döpte min till Cuztom (uttalas Kusstom). Välkommen att ta det :)

Zixten hette min kisse :love:, men han kallades även för Zirre-måns. :cool:

min kille som kommer i juli nångång ska heta zorro :)
jättesött enligt mig :)

Zipper såklart!
efter myggan i Luftens Hjältar.
Jag hade en katt som hette så. :D

*Åiååå flygplan...åiåååå flygplan,luftens hjältar hela da´n...lallalalallallaaaaaa flygplan* :angel:

Min systern katt heter Fräz...hon hade velat ha 2 och den andra skulle då hetat Klöz men det satte pappa stopp för då hon bor hemma.... :p

Zoom!!
Kezo
Zatan
Ztorm
Buz
Bazoka
Buzz
Zelko
Zocco
Zulan
Zeb
Zac
Zorro
Breeze
Bozz
Bozo
Ouzo
Alcatraz
Trazzel
Zebbe
Zim
Bullzeye
Zick-Zack
Rozzo

Kommer inte på fler..... :D

Zipper är ju helt klart bäst!
Min morsa hade kissekatt för tusen år sedan... Den hette Fimpen...

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
37
· Visningar
2 135
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 130
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Min gamla katta (17+) har börjat tycka att det är jobbigt med torrfoder och efter att ha provat oss fram lite har jag konstaterat att...
Svar
11
· Visningar
490
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
502
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka