Nån mer med blandras golden/dalmatiner???

R

rekan

ska snart (om ca tre veckor) få hem vår lilla valp!! han är en lite "olycka" då hans mamma som är en dalmatiner träffade en golden hane och det uppstod kärlek :love:. är det nån mer som har en hund med denna blandning (eller kanske nån annan litte speciell)?? jag undrar nämligen litte på hur de kan bli till utseendet..våran är svart med vita fält, med svarta prickar i..
 
ja ja känner många speciella saker... hhehehehhee......
:D

:banana:
 
Det finns en tik på gården där jag har min häst. Hon är ljusgul med små svarta prickar. Har goldens hårlag. Jätte trevlig hund!
 
Min syster hade en korsning mellan labrador och dalmatiner. Den var svart med vitt i ansiktet och lite på bröstet + någon tass. Litet dalmatineransikte och lite grövre kropp, jättesöt och trevlig :)
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har fyra stycken. En hane och tre honor. Är helt såld på rasen. De ger en sån otrolig kontakt och glädje. Klängiga och keliga och...
Svar
12
· Visningar
1 473
Senast: Vogue
·
Hundavel & Ras Hej på er kära bukare! Detta inlägg kan bli en aning förvirrat, då jag själv är rätt fundersam just nu. Kom precis hem från...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
8 887
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Förvarnar för en väldigt lång "skriva av sig-tråd".. Vet knappt vad jag ska börja med.. Eller ja, kanske "början" vore bra... Efter...
2
Svar
35
· Visningar
5 365
Senast: Philosophia
·
Hundavel & Ras Okej så för mer än ett år sen nånting så skrev jag min första ras tråd och bad om hjälp om vad jag ville ha. Det slutade i schäfer och...
Svar
15
· Visningar
2 256
Senast: Ace
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp