Nån mer som skriver brev?

Sv: Nån mer som skriver brev?

Jag älskar vykort och ser alltid till att skriva och skicka iväg en bunt varje gång jag är iväg någonstans. Försöker även skriva julkort varje år. Skulle gärna även skriva längre brev men har dessvärre en fruktansvärt ful handstil :( Det tar liksom bort mycket av charmen i det hela när det aldrig ser så snyggt ut som jag skulle velat. Jag fixar ett par-tre rader om jag anstränger mig men längre än så fixar jag inte.

Har däremot en mail-vän sen säkert tio år tillbaka. Det är långt mellan mailen nu för tiden men vi håller kontakten.
 
Sv: Nån mer som skriver brev?

:eek: Fyra A4-ark var mycket! Jag

Jag vet :D Jag brukar inte skriva SÅ mycket, oftast blir det 2 A4-sidor med text på båda sidorna. Den här gången hade jag mycket att berätta (om mitt dräktiga sto och blivande fölis) och så var jag skrivsugen ;)

/Lizzie
 
Sv: Nån mer som skriver brev?

*kl*

Jag skriver. Har brevväxlat med samma tjej i ..hm.. 20 år är vi nog snart uppe i. Hua vad länge om jag tänker efter.
 
Sv: Nån mer som skriver brev?

Vad är det för nåt? Folk som sitter i fängelse? :nailbiting:

Japps, allt från rån till mord. Men så får man skriva på engelska och jag känner att jag vill öva, och om det nu går att försöka hjälpa en annan medmänniska som behöver skriva så gör jag gärna det och samtidigt övar min engelska :).
 
Sv: Nån mer som skriver brev?

Jag hittade en sida som hette writeaprisoner, den verkar rätt bra. Jag skrev av några adresser därifrån. Tror inte jag vill brevväxla med nån som mördat.:crazy: Men där borta kan man ju dömas för mord om man bara varit närvarande vid ett mord, iofs...
 
Sv: Nån mer som skriver brev?

Nu har jag skrivit till fyra tjejer som sitter i fängelse i USA, spännande att se hur detta utvecklas... :D :nailbiting:
 
Sv: Nån mer som skriver brev?

kl mig själv :D

Har inte fått brev på 2-3 dagar förutom en kallelse till tandläkaren. :(
 
Sv: Nån mer som skriver brev?

I dag fick jag svar av en av tjejerna jag skrev till som sitter i fängelse. :banana: Det var ett trevligt brev. :)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp