Nån som handlat från LovelyWhole sale?

Har beställt en hel del från Ali (kina mestadels). Man får ha ett öga för material, form och storlekar och kika noga på bilderna, finns det inte bilder på plagget utan modell kan man kolla en annan butik som har det så är det större chans att man får det man beställt, oftast inte samma plagg på modellerna som det som sys och skickas..

Tror jag är rätt bra på det, är inte många gånger det gått fel av alla mängder av paket jag handlat :) Så det går, men man får ha ett öga för det.
 
Har beställt en hel del från Ali (kina mestadels). Man får ha ett öga för material, form och storlekar och kika noga på bilderna, finns det inte bilder på plagget utan modell kan man kolla en annan butik som har det så är det större chans att man får det man beställt, oftast inte samma plagg på modellerna som det som sys och skickas..

Tror jag är rätt bra på det, är inte många gånger det gått fel av alla mängder av paket jag handlat :) Så det går, men man får ha ett öga för det.
Okej! Vad har du för storlek? Gick in på Aliexpress, för det var det nu menade va? Hittade direkt en vit blus till kanonpris, men modellen är kines, liten och tunn - motsvarigheten till min kroppsform :crazy:. Nån sida jag var inne på, minns ej vilken, hade skrivit ut modellens längd och vilken storlek hon bar på bilderna.
 
Har varit en 42/44 och Kina 3-4xl. Är numer 38 och har mellan L och 2xl beroende på kläder och material. Men som sagt man får se till vilken modell det är på kläderna, hur dom är skurna, om det är stretch eller stumt material osv. Ali är som ebay, finns flera olika säljare med olika bilder på samma plagg. Gäller att ha lite kritiskt öga.

( i övrigt finns väldigt billig elektronik och prylar för stickning i mängder :D ) /frälst
 
Har varit en 42/44 och Kina 3-4xl. Är numer 38 och har mellan L och 2xl beroende på kläder och material. Men som sagt man får se till vilken modell det är på kläderna, hur dom är skurna, om det är stretch eller stumt material osv. Ali är som ebay, finns flera olika säljare med olika bilder på samma plagg. Gäller att ha lite kritiskt öga.

( i övrigt finns väldigt billig elektronik och prylar för stickning i mängder :D ) /frälst
Wow, vilken sida alltså, har plockat ihop en hel del! Plockar på mig det jag gillar och får nog rensa i kundkorgen innan betalning :angel:.

Free shipping to sweden står det, men det verkar som "mina" saker kommer från olika butiker. Packas ändå allt i samma paket och kommer tillsammans till.... brevlådan? Närmaste postombud?

Jag ser mig själv stå i hamnen på kajen och ta emot mina paket. :rofl:

Är det nån tull eller något sådant eller ingår det i priset. Eller tillkommer det en hiskerlig dold summa just när jag tror att jag gjort mitt livs klipp?
 
Kan vara tull, men jag har aldrig behövt betala det förutom på en extraljusramp som kostade kring 2000. Vettigt att kolla om det kommer från butiker med bra betyg :-) det kommer i paket för sig om det inte är från samma butik. Tar allt mellan två veckor och en månad typ.
 
Kan vara tull, men jag har aldrig behövt betala det förutom på en extraljusramp som kostade kring 2000. Vettigt att kolla om det kommer från butiker med bra betyg :-) det kommer i paket för sig om det inte är från samma butik. Tar allt mellan två veckor och en månad typ.
Ehhh.. Hur kollar man det? :)
 
Ehhh.. Hur kollar man det? :)

Jag shoppar mycket på Ali, väntar just nu på 35paket :love:

Allt som är dyrare kan det bli tull på typ, jag har aldrig betalat tull, men aldrig kommit över 500:- i enskilt paket.

För kläder mäter jag noggrant enligt deras anvisningar, har fått hem flera fina plagg och nu senast äntligen BH-ar som passar min kropp. Sök plus size så kommer mycket kläder fram mer anpassade för oss europeer :o

Hamnar i brevlåda eller där närmast man hämtar paket.
 
BH-ar som passar min kropp

Jag blev helt salig när jag fick hem min första "laddning" BH-ar från en asiatisk eBay-säljare. De satt helt perfekt på mig med liten byst!

Det enda som får mig att tveka lite är priset, de är ju snorbilliga! Så hur tillverkas de egentligen..? Fast å andra sidan är det knappast bättre villkor på många märken i "vanliga" butiker heller, bara en större prislapp. Jag är kluven men har än så länge valt att bara tänka med brösten (:angel:) och köpa det som passar till ett lågt pris (well, jag har inte hittat samma eller liknande BH-ar någon annanstans än just asiatiska eBay-säljare)
 
Tips, sök på "butiksnamn" och ex v review för att få en uppfattning om butiken ifråga. Dock är det ju så att man oftast är mer benägen att höja rösten om man är missnöjd än om man är nöjd!
 
@sthu BHar är min favoritavdelning att shoppa också. Har hittat en helt fantastisk modell som jag inte sett någonstans i Sverige. Som gjord för mig :D
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin För drygt ett år sedan köpte jag fodrade leggings i en lokal butik. Nu är jag tillbaka dit och exakt inget passar. Allt är för långt...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
4 406
Kläder & Bli fin Jag försökte kolla deras måttabell, men det känns som storlekarna var väldigt små. Och nej, tyvärr har jag inte möjlighet att prova på...
Svar
0
· Visningar
332
Senast: Cattis_E
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 184
Senast: LiviaFilippa
·
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en...
2
Svar
29
· Visningar
1 088

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hingstval 2024
  • Shettistråden del II
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp