Sv: Nån som har Cair luftpaneler i Bates el Wintec sadel?
Hur många av dina vänner har verkligen testat det då? Alla eller??
Vi har en Wintec Isabell och en till tjej vi känner har en likadan och vi är alla SUPERNÖJDA!!!!!! Den absolut bästa sadeln vi har haft och luftstoppningen är kanon!! Finns artikel skrivet om detta då det visat sig vara väldigt bra för hästens rygg då luften fördelar ryttarens vikt jämt! Gammelhästen jag var medryttare på började inte muskla sin rygg ordentligt förrän vi hade den sadeln och det är nog rätt gott betyg...
Jag kan bara REKOMMENDERA detta och jag vet att det är många fler än mig som kan detsamma... Sen finns det ju alltid folk som är emot men jag tror ärligt inte de verkligen har testat det själva utan det är mest hörsägen. Fortfarande är ju sadelmakare emot just för att det ger dem mindra jobb och därmed mindre klirr i kassan så de kan ju inte rekommendera dessa just av den anledningen! Men vår Equiterapeut, som annars är MYCKET kritisk till alla sadlar som öht har bom, har sadeln fåt Väl godkänt av och det är en av de mest erkända Equiterapeuter vi har är i landet!
Vill du ha mer info om sadeln prata med "Zeeke" här på Buke! Hon har mycket kött på benen ang. dessa sadlar!