Bukefalos 28 år!

Napp i mun för att andas genom näsan

bettysmatte

Trådstartare
Har hört på jobbet om att någon fått råd av läkare att deras 1-åring ska ha napp i munnen -vid hosta - när han är utomhus. Detta för att barnet ska andas genom näsan. Någon som fått liknande råd av läkare? Det låter som om det är svårt att "tvinga" någon att andas på ett visst sätt....
 
Inte riktigt, men blivit uppmuntrad att ha napp på natten av bvc för att det var bra för andningen, dock till mycket mindre barn. Man kan ju anta att det är för att barnet ska andas genom näsan kanske.
 
Inte riktigt, men blivit uppmuntrad att ha napp på natten av bvc för att det var bra för andningen, dock till mycket mindre barn. Man kan ju anta att det är för att barnet ska andas genom näsan kanske.
Tror dock att det rådet är tänkt att minska risken för plötslig spädbarnsdöd?
 
Har hört på jobbet om att någon fått råd av läkare att deras 1-åring ska ha napp i munnen -vid hosta - när han är utomhus. Detta för att barnet ska andas genom näsan. Någon som fått liknande råd av läkare? Det låter som om det är svårt att "tvinga" någon att andas på ett visst sätt....
Jag hade hört som Bluefish. Bra med napp på natten för näsandning o psd.

A var inte jättebra på det här med napp, men just vid hosta (på natten iofs) var det guld värt.
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Som ni säkert hört mig beklaga mig över så sover sonen inte särskilt bra. Han vaknar på nätterna (varje/varannan timme) och börjar veva...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
11 464
Senast: Madalitso
·
Kropp & Själ Vaknade tidigt i morse av att jag inte kunde andas. Det var helt tätt i halsen, inte av något föremål utan som att luftrören hade dragit...
Svar
9
· Visningar
1 028
Senast: Kristall10
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 564
  • Artikel
Dagbok Har pratat med en läkare nu på företagshälsovården. Det var intressant. Första gången jag var på FHV kände jag inte att jag och läkaren...
Svar
2
· Visningar
877
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II
  • Tungband

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp