När carl-einar Häckner åt en duva...

AgentCarter

Trådstartare
Har försökt leta reda på ett klipp när carl-einar häckner äter upp en duva men hittar inget mer än att det nämns i olika tidningar.

Är det någon som vet vart det finns klipp på det?
Tänkte titta på det gamla barndoms traumat igen :D

Jag var på en av föreställningarna då han gjorde det. Första gången jag såg honom och blev lite lätt chockad/äcklad där :D Kan tyvärr inte hjälpa till med något klipp :(

Jag var på en av föreställningarna då han gjorde det. Första gången jag såg honom och blev lite lätt chockad/äcklad där :D Kan tyvärr inte hjälpa till med något klipp :(
Jag vet inte om jag såg det på en show eller två första gången, trodde inte på min mamma när hon försökte förklara att det inte var på riktig

Jag har sett ett klipp där han äter upp en duvas huvud, om det är det du tänker på? Det finns med på Galenskaparnas show "Jul, jul, jul" som finns i sin helhet på youtube. Dock uppdelat i avsnitt och jag minns inte vilket som innehåller Häckner. :p

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 304
Senast: Iamia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
683
Hundhälsa Börjar känna mig lätt desperat så letar erfarenheter om det finns några. Har en 1 årig hanhund av aktiv sällskapsras. Han har till och...
Svar
15
· Visningar
1 460
Senast: Alexandra_W
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
717
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka