När får hästarna stå inne?

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare Mirre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 23
  • Visningar Visningar 1 939
Sv: När får hästarna stå inne?

Minna hästar ska ut varje dag! På med ett täcke bara! :D
Har dom tur så får dom komma in lite tidigare en vanligt! :)

Just det!
Ut med dem bara.
Ungarna oxå. Bara de har regnkäder kan de vara ute hela dagen.
Frisk luft har ingen dött av.
Så det så:devil:

De ska inte ha ngt att säga till om här inte!

me boss-sitter inne i stugsittarväder:cool:

Hästarna i stallet där jag är har nog aldrig varit inne hela dagen pga dåligt väder. Är de riktigt illa får de komma ut senare och in tidigare(om det finns möjlighet till de) och ha täcken på sig.

*kl*

Min kan få stå inne om det blåser o regnar mycket. Blir vädret bättre får han komma ut sen men annars får han stå inne. Han står ändå bara o hänger o blir kall o våt, då kan han lika gärna stå o hänga inne o varm o torr. Dessutom tycker han inte om regn, han visar det ganska tydligt.........

Liknande trådar

Hästhantering Jag har en häst som blir väldigt stressad när hon står inne i lastbilen. Hon är klaustrofobisk och har trauma från transport i släp hos...
Svar
18
· Visningar
994
Senast: Amha
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 673
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna... 2
Svar
23
· Visningar
2 611
Senast: Stergo
·
Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i... 6 7 8
Svar
147
· Visningar
16 941

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka