Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Härligt hus!!! Kan tänka mig att det är lite spännande vinklar och vrår i det också! Och vilken snäll hyresvärd.
Jättesöta katter också förstås! Jag var med min Cirrus och hälsade på hos mormor en dag för ett par månader sedan. Hon har också en värmefläkt, den står på hallgolvet. Där bänkade sig Cirrus, ungefär en meter ifrån rakt i blåsten. Jättesött.
Vilket underbart hus! Något i den stilen skulle mitt drömhus se ut (fast med fungerade värme förstås). Jag förstår att katterna är som klistrade vid värmefläkten, för allt som avger den minsta uns av värme drar till sig katter som magneter.
Isola brukar lägga sig under en fönsterlampa jag har som har en 40 watts glödlampa. Lägger man handen på hennes päls så bränns det nästan, men hon tycker det är sååå skönt.
Själv har man en katt som trycker runt elementen. Antingen på fönsterbrädan, på en stol framför eller på golvet med tassarna mot elementen. Han älskar när han får åka till mamma och pappa för dom har golvvärme så då kan man kasta sig ner vart som helst.
Mina katter är för övrigt likadana. De ligger gärna och sover på varmvattenberedaren, och efter att mamma installerat en luftvärmepump har de ockuperat sig i en av hennes förvaringskorgar ovanpå datorbordet. Där ligger de sedan gott (men trångt?!) medan det bara sprutar varmluft på dem. Mysigt.
Hundavel & Ras Det är ju skillnad på "tydlig" och "extrem".
I min ras är det tex för det mesta lätt att se skillnad på hane och tik, men det är inte så...