Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska köra halkan idag, är det nåt man ska ha med sig? Leg eller så?
Sorry för lite trådkap men...
@Mirre : Någon gång inom en inte allt för lång framtid (max ca. 1 år), så lär det bli min tur att få köra på halkan...
Är det läskigt? Och måste man prova att hänga upp och ner i bilen?![]()
Det är inte ett dugg läskigt, bara jätteroligtSorry för lite trådkap men...
@Mirre : Någon gång inom en inte allt för lång framtid (max ca. 1 år), så lär det bli min tur att få köra på halkan...
Det gick jättebra, hur kul som helst!
Skönt och få köra lite själv också utan någon bredvid. Men körde med en annan körlärare idag än jag brukar, han var ju mycket bättre än min vanliga
Fick prova hänga upp och ner i en bil också, det var en intressant upplevelse![]()
Sorry för lite trådkap men...
Någon gång inom en inte allt för lång framtid (max ca. 1 år), så lär det bli min tur att få köra på halkan...
Samt även prova att "krocka" i 20 eller 30 km timmen. Var som en bilstol på en ställning som en backe,man åkte upp och släpptes så det vart en tvärnit i slutet,det skulle alltså motsvara en krock i 20 eller 30 km/timmen. Är väll för att känna på vilka otroliga krafter det blir av sån liten fart,och förhoppningsvis få folk att använda bilbälte.
Vaa? När jag gjorde halkan (9 år sen) fick vi prova att krocka i 7 km/h i en bilstol.