nationell tävling..

T

tomtemor

när får man rida på nationell tävling??
vad krävs för att få rida La5 på regional och fei på regional?? är lite osäker men är det inte att man måste ha 62% tre gånger i La?? räknas lagprogrammet till ponnyallsvenskan div.1???
tomtemor :confused:
 
Antar att du menar C- och D-ponny.
För att få starta nationell FEIs lagprogram och FEIs mästerskapsprogram måste man ha uppnått 62% i FEIs inledande, LA:5, LA:P1 eller LAP:2 på regional tävling. För att få rida de klasserna regionalt krävs inga kval.
För att få starta andra klasser på natioenll nivå krävs minst 62% vid tre tillfällen i regional LA.
Lagtävlan för ponnyallsvenskan räknas som vanlig LA.
 

Liknande trådar

Ridning Hej, jag ska börja rida fei med min ponny nu om ca en månad. Jag inser själv att jag måste rida mer och inte bara kan åka runt och...
Svar
4
· Visningar
963
Senast: Amanda_F
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
3 409
Senast: Fiorano
·
Fälttävlan Måste bara dela med mig. Häromdagen postade en "glad amatör" hos oss (lång söder om Skåne) världens längsta inlägg på Facebook om...
2
Svar
23
· Visningar
4 976
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 444
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Hur få stilla händer?

Omröstningar

Tillbaka
Upp