nätta stålhätteskor

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Tind
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 26
  • Visningar Visningar 3 935
Sv: nätta stålhätteskor

*kl*
Jag har ett par från Hööks, Epson. Jag tycker de är suveräna!! Jag har iofs aldrig förut haft skor med stålhätta eftersom jag trott att det ska vara så klumpigt, men de här är riktigt sköna tycker jag!! Inte så dyra heller, jag har råd att använda dem också... ;)

Det är dom jag har nu, en bra sko:)

Men tyvärr höll den inte riktigt för det extrema slitage som jag utsätter mina skor för, annas var dom snygga!

OKej!
Jag har inte haft mina superlänge heller... SÅ jag kan inte säga så mycket om slittåligheten. Men de är nätta, tycker jag! (Jag är usel på att ta hand om mina skor också så vi får väl se hur länge de håller..)

Min kompis har b**j*es Stålhåtte jodhpur och de är nätta och prisvärda!

Ja, dom är snygga och lätta att gå i, inte alls klumpiga:) Synd bara att mina inte höll:(

Jag har oxå jacsons stålhätteskor. ÄLSKAR DOM!!:love::love:

Tyvärr har jag varit dålig på att ta hand om dom så nu efter ett par år utan insmörjning så har dom blivit skavda i lädret. Men dom har hållt bra.
Tycker dom är grymt bekväma. Använder dom dagligen i stallet, springer med dom på när jag visar häst på utställningar och premieringar (vägrar andra skor av säkerhetsskäl) och helt underbara att rida i.

Liknande trådar

Utrustning Hej jag söker tips på kläder som inte ger mig och hästen statisk elektrisitet. Jag har förstått att syntetiska material går bort och att...
Svar
0
· Visningar
142
Senast: Islaend
·
Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 282
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 737
Senast: Edla
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
417
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka