Naturbruk i Rättvik!

M

MLI_91

Snart är det dags för gymnasiet:crazy: jag har funderat på att gå naturbrukslinien i rättvik med inriktning hästhållning och ridsport! är det någon som gått jusst den linien eller liknande som kan tala om lite för mig vad den går ut på osv:confused: :)

Vore super snällt!! MVH/emelie

Sv: Naturbruk i Rättvik!

Det enda jag kan säga är att många av lärarna på Rättviks hästutbildning är skräp, var största anledningen till att jag hoppade av. Den åsikten har jag för övrigt upptäckt att jag inte är ensam om.

Jag trivdes bra. Det bästa är väl att åka dit, träffa lärarna och hästarna och kika lite. :)

Går på skolan och trivs jätte bra men jag går inte häst. Lärarna jag har trivs jag med för man kan ju inte gå ihop med alla :angel:

Ja jag går andra året på Rättvik, och tycker att det är en bra skola. De värsta lärarna har tjänst ledigt, så de är på strömsholm, eftersom att de fick för många klagomål för deras undervisning. Jag har själv varit med om att de behandlat oss elever orättvist:angel: . Hästarna här är jättefina, och du får köra både trav och finkörning i vår fina körhall;) . Du kan även plugga vidare till hippolog,veterinär osv. Säg till om du vill ha mer råd:rofl:

Fast de lärare du pratar om var det mest en häxjakt på, så sjukt överdrivet.
Självklart har man även som lärare rätt att reagera mot uppkäftiga elever, och eftersom att det blev en "trend" att ogilla dessa två gick det för långt.
Den ena var i mina ögon skolans bästa lärare.

Liknande trådar

Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 550
Småbarn Vi har en Bugaboo Donkey Duo som sjunger på sista refrängen, och det är dags att skrota den. Jag har tittat på Thules cykelvagnar. När... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 853
Senast: Seaside
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 551
Senast: Lavinia
·
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det... 2
Svar
37
· Visningar
3 866
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka