Naturens under

En gör vad en kan.

I Aigeus blåa vågor
ett mångarmat blötdjur gled runt
att leta bortglömda skatter
men hittade mest bara strunt

Hon struntade blankt i juveler
i silver- och guldföremål
men jublade högt när hon hitta'
en fin gammal fallossymbol
Jublade är bara förnamnet. Jag frustade så att det bubblade i snorkeln. Och jag vet att jag tänkte att om inte min bukepaus redan varit slut så hade jag fått avsluta den nu för det finns ingen annanstans jag kan använda den här bilden :laugh:

Och du är som vanligt :bow::bow::bow:
 
Du har hittat din Stavros!
Hur *** visste du att Stavros hade namnsdag igår? Och att namnsdagar nästan är viktigare än födelsedagar här? Det var därför vi var ute och åt middag i förrgår, en i sällskapet heter Stavros och skulle firas (oklart dock varför vi gick ut dagen innan).

Är du smyggrek? :cautious:
 

Liknande trådar

Fritid Jag tittar på Virgin River på Netflix och är helt betagen av naturen i den serien! Finns den typen av natur här i landet? Hört att Norge...
2 3
Svar
44
· Visningar
1 567
Senast: _Taggis_
·
Skola & Jobb Finns det någon som jobbar på Assemblin? Eller vet om de har någon form av central larmcentral? Och var den i så fall ligger? De har ju...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Cattis_E
·
Kläder & Bli fin Håller på och spara ut till min naturliga hårfärg som är ca 30% vitt/grått och resten typ mörk cendré (ljusare på sommaren). Har låtit...
Svar
7
· Visningar
810
Senast: Praefatio
·
Tjatter Vad har du gjort för naturen/miljön idag? Själv låter jag löven ligga kvar i trädgården som skydd för insekter och smådjur plus att det...
Svar
4
· Visningar
317
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp