JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Nätverksträff för islandshästföretagare
(Ridsport)
Under Göteborg Horse Show arrangerar nätverket Islandshästföretagarna en träff med korta föreläsningar och mingel.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
Senast när Gothenburg Horse Show skulle arrangera världscupfinaler var år 2021 – men då ställdes arrangemanget in till följd av den...
Hästnyheter
Som stipendiat för Göteborg Horse Show och Svenska Ridsportförbundet tar hoppryttaren Sixten Adlercreutz ny sats inom ridsporten. Han...
Hästnyheter
Under Göteborg Horse Show (GHS) får ungdomsryttare på hög nivå och deras tränare en unik möjlighet att träffa landslagsledningen. Målet...
Hästnyheter
Evenemanget Jönköping Horse Show, som brukar arrangeras på höstlovet, meddelar nu att de fortsätter att satsa under de kommande fem åren.
Störiga saker vi stör oss på, del 39
Tjatter Jag har en liknande störning. Jag måste just nu hantera en stor mängd dokument... varav väldigt många är skrivna av någon med vad som...
athena_arabians
15 minuter sedan
Svar: 1 789
Visningar: 91 970
Allmänt
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Tror ni att man kan sälja sin mage på blocket? Hade telefonuppföljning med onkologen i fredags (ingen ny tillväxt :up:) och han skulle...
Ninnurur
18 minuter sedan
Svar: 612
Visningar: 17 596
Allmänt
Lekstuga
Småbarn Jag hade (mina föräldrar har kvar den) en sån lekstuga med full takhöjd men eftersom den inte är isolerad alls och saknar indragen el är...
Blyger
22 minuter sedan
Svar: 9
Visningar: 201
Barn