Nätverksuppkopplingar

malumbub

Trådstartare
Kan man ha flera färdigt inställda per nätverkskort eller är det en som gäller?

Tänkte om jag kunde ha färdigt tre olika "inställningar" (ikoner) för de tre olika nätverk jag ibland använder, så att jag slipper ändra hela tiden, utan bara behöver aktivera och inaktivera...?

Sv: Nätverksuppkopplingar

Blir lite förvirrad men...om du menar närverksplatser så är det bara att gå in på "Mina Nätverksplatser" på skrivbordet. Lägg till nätverksplats osv.

Sv: Nätverksuppkopplingar

Jag menar om man kan ha t ex 3 ikoner (färdiga inställningar) till ett och samma nätverkskort.

Exempel:
* Internet hemma
* Internet hos mamma
* Nätverk hos pojkvännen

För att slippa ändra på inställningarna vid varje byte, utan bara inaktivera och aktivera.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag söker en app där jag kan lägga in allting som har med djuren att göra. Allmän information, checklista, påminnelser, veterinärbesök...
Svar
13
· Visningar
376
Senast: Lyan
·
IT & mobiler Jag drunknar i skärmtid; jobbar framför en skärm hela dagarna, slösurfar ledig tid på jobb och hemma. Nu känner jag att det räcker...
Svar
5
· Visningar
434
Senast: nullo-modo
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
732
Trädgård & Växter Jag har fått en idé. Den är inte helt färdig än, så jag kan behöva lite input och tankar från andra. Vi har en massa tegelstenar som...
Svar
9
· Visningar
617
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Dalmatiner