• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Qudexco
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 915
Q

Qudexco

alltså det msået ju för fan finnas pullar träns i XF stl!!?? alla hästar har inte cob så det måste juh finnas eller ska våra stora hästar gå med endast engelsk/achen eller?? åhh så hopplöst!!! ingen som vet??

Ring runt till olika hästaffärer och fråga om de inte har möjlighet att beställa hem ett träns i den storleken. Det måste ju finnas fler hästar än din med stort huvud?

cob? det måste ju finnas i vanlig full som beroende på märke kan vara väldigt stort alt. väldigt litet.

Jag har ett träns cob och ett full. Roligt nog är coben större än full-stl :crazy:
Eller iafl sitter den på högre hål än full-stlekn...

Och min häst har stort huvud men knappast större än ett normalt halvblod så dessa halvblod/kallblod med bjässehuvuden har nog svårt att hitta träns :crazy:

Vilken ridsportaffär som helst som är återförsäljare av Jacsons produkter kan ta hem en sådan åt dej.
Mina Jacsonträns beställde jag på Lillhästen i Stav.

Här finns även en lista på var återförsäljarna finns.

Liknande trådar

Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som... 2
Svar
31
· Visningar
2 210
Senast: Reshästen
·
R
Utrustning Vilka bett lösa träns tycker ni är bäst och varför? Alltså inte märken och då utan tillexempel hackamore eller side pull eller så! Om...
Svar
0
· Visningar
286
Senast: Raderad medlem 149524
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
649
Senast: cowgirl81
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
552
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Husky från USA, tips och råd m.m
  • Smitare - hur gör ni?