Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Undrar hur neoprene boots funkar när det är snö?
Fastnar snön i dom? Vi har ju ganska mycket snö här i Jämtland
Har avverkat boots på löpande band, har hittills använt vanliga gummiboots med kardborr knäppning. Men kardborrknäppningen brukar alltid pajja, eller så har pållen trampat upp en flik i själva gummit.
Nån som har nåt bra tips?
Vill helst slippa dom bootsen med gummi knäppning, eftersom fingarna ofta är lite frusna när man ridit...
Jag hade neoprene boots med plasthölje på ponnyn förra vintern, dom var rätt fräsiga med röd som botten samt röda och blåa sträck överallt Superbra om ponnyn skulle ta av sig dem, dom syntes. De hade även en plupp i karleden så att bootsen inte åkte runt och ponnyn kunde inte slita sönder knäppningen.
Har även haft neoprene boots från Event som har funkat jättebra, samma konstruktion osv men utan plasthöljet. Höll jättebra!
Jag har de från Börjes - jämt. Tkr de funkar på vintern oxå, har aldrig ramlat av iallafall. Sen kan de ju fastna lite snö/isklumpar på dem, men det har inte varit så mkt.
Det är ju inte värre än att du kan prova så får du se hur det funkar "där uppe"
Hästnyheter Det som stökar är ju dock att man är sitt personliga varumärke varje sekund i och med att det inte finns någon särskildas mellan IRL och...
Hundavel & Ras Jag antar att det beror på hur allvarliga svårigheterna är.
Jag har mycket lättare att anpassa mitt liv efter en hund som till exempel...