Ner 18 kilo sedan mitten av juni

D

DancingFox

Gått ner 18 kilo sedan mitten av juni, ca 10 kilo kvar till mitt mål.:banana: :cool:
Recept för viktnedgång. Rykta minst 12 hästar per dag, mocka dess boxar och rid minst halva styrkan av dessa, samt håll koll på vad du äter dvs räkna dina kalorier eller kolhydrater. :d :cool: Bra sida är tappa.se har hjälpt mig otroligt mycket.:bow:

Sv: Ner 18 kilo sedan mitten av juni

Gratulerar jätte bra jobbat:)

Stort grattis till dig!!!!!!!!!!!:bow: :bow: :bow:
själv lyckades jag gå ner 13 kg med Viktväktarna förra året. vår-sommar var jag med där. I höstas la de ner på min ort, och jag gick upp 20 kg. Skitkul! Just nu har jag ingen motivation även om jag vet att jag verkligen skulle behöva gå ner. Vet inte hur jag ska ta tag i detta.

Gått ner 18 kilo sedan mitten av juni, ca 10 kilo kvar till mitt mål.:banana: :cool:
Recept för viktnedgång. Rykta minst 12 hästar per dag, mocka dess boxar och rid minst halva styrkan av dessa, samt håll koll på vad du äter dvs räkna dina kalorier eller kolhydrater. :d :cool: Bra sida är tappa.se har hjälpt mig otroligt mycket.:bow:

Jag blir alltid lite orolig när jag hör om sådan drastisk och snabb viktnedgång. Ta det försiktigt. Som du såg här, så är det lätt att man går upp t.o.m. mer än man vägde förut om man förlorar snabbt.

Låt din viktnedgång gå lite långsammare. Själv har jag förlorat 10 kg, men under en 3 årsperiod. De sista 3 kilona tog jag före sommaren och jag har inte hållt på och åka jojo med vikten något alls. Utan väl nere så har jag hållt mig.

Så ta det lite lugnt och jag hoppas att de 10 kg du vill gå ner nu verkligen är överflödiga. Men visst är det bästa sättet att gå ner att ha full rulle dagarna i ände. :D

Hälsning Maja

Ta det lugnt! Jag har full kontroll!! Ingen kräkning eller hätsätning här!! Bara ordentligt att göra hela tiden!! Jag vet att det är lätt att gå upp igen och därför får jag passa mig när jag åker ifrån där jag är nu, att äta mindre och nyttigare, men det kommer gå galant.

åh, grattis! tänk om man hade sån motivation=)

när jag jobbat som en galning i stall har jag aldrig haft tid att äta rätt. börja klockan 6 på morgonen och slutade vid 10 på kvällen. när ska man hinna laga riktig mat? nä de blev i stort sett bara färdigmat å skit. vågen rörde sig inte en millimeter! och jag jobbade i tre månader där. Nu har jag haft lite ströjobb, men mest varit arbetslös. de händer ingenting, varken upp eller ner=/ skumt.

nu känns det inte som någon större ide att försöka börja äta rätt. är gravid å kommer få riktig tuppjuck om jag ska lära mig äta saker som får mig att må illa. men till våren när knodden kommit ut så jävlar! då ska jag gå ner graviditetskilona + 10 kilo till minst.

starkt jobbat!!! applåder till dig:banana: :bump:

Vilken skillnad det måste kännas för dig! grattis!!
Själv är jag gravid och ska ha om tre veckor, har gått upp 20kg senaste månaderna, mycket vätska, men nu först förstår jga hur det känns att vara överviktig och släpa tunt på extra kilo, jag har alltid varit smal och aldrig behövt tänka på vad jag äter. Men förståelsen ökar för andra som inte har lika mycket tur som jag men vilken karaktärdu måste ha!! 18kg bara att gratulera! fan vad duktigt!!:bow:

Pröva gå in på sidan tappa.se den kan hjälpa dig!! :bump:

Ps. 2 kg ytterligare ner sedan jag startade inlägget. Dvs 20 kg ner nu!! :cool:

Senast ändrad av en moderator:

Var bara tvungen att svara fast tråden är lite gammal... Jag har oxå gått ner, fast 17 kg sen typ juni oxå...Trodde inte mina ögon när jag stod på vågen!! Det kan inte vara sant!! Men det va det...:smirk: Många ser det väldigt tydligt, o det märks på byxorna :rofl: Mycke har gått bort från ansiktet då det va väldigt runt innan...:p Fast det syns ju överallt..

Jag slutade äta så jäkla mycket sötsaker, men fuskade ibland... Sen sprang jag typ 4-5 dagar i veckan typ 3-5km... Men jag ändrade inget på maten eller något sånt....

Är väldigt glad nu :D Så till sommaren så siktar jag på 10-15 kg ner till... Har faktiskt fuskat nu över jul o nyår, men nu blir det nya tag!!! :)

Själv har jag gått ner 5 kg på 2 veckor.
Har helt enkelt slutat med godis och småätande, men fuskade på julafton, men bara lite ;)

Grattis, Grattis! Också fuskat lite över jul & nyår, men nya tag när jag återvänder till min arbetsplats i utlandet. Måste ner lite till, märker ju att det blir en himla skillnad när jag tävlar också.

Man får fuska på julafton!!:p :D Jag känner oxå en väldig skillnad både på min ridning o min sits!

Liknande trådar

S
Hästvård Hej! Min häst har igår rymt från hagen och trasslat in sig rejält i trådarna, med bakbenen. Han ser ganska hemsk ut, men det är allt...
Svar
6
· Visningar
3 358
Senast: Angelique
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka