Ner 18 kilo sedan mitten av juni

Sv: Ner 18 kilo sedan mitten av juni

All julmat är förädisk faktiskt. Tror faktiskt att jag har gått upp ett eller två kilo, men de försvinner så snart det tuffa jobbet börjar igen.
Men under all min viktnedgång har jag haft stor hjälp av tappa.se :bow:

Okej... :D Själv har jag inte orkat prova nått sånt...utan all viktnedgång har jag "skapat" själv... ;)

Stort grattis till dig!!!!!!!!!!!:bow: :bow: :bow:
själv lyckades jag gå ner 13 kg med Viktväktarna förra året. vår-sommar var jag med där. I höstas la de ner på min ort, och jag gick upp 20 kg. Skitkul! Just nu har jag ingen motivation även om jag vet att jag verkligen skulle behöva gå ner. Vet inte hur jag ska ta tag i detta.

Det är klart att du ska göra det. Jag ar ett trick om du rider och mockar och så, ta på dig massor med underställ(låångkalsonger) och ha på dig de när du rider och mockar m.m
Du blir varm och börjar svettas :D Lycka till ::D

Gått ner 18 kilo sedan mitten av juni, ca 10 kilo kvar till mitt mål.:banana: :cool:
Recept för viktnedgång. Rykta minst 12 hästar per dag, mocka dess boxar och rid minst halva styrkan av dessa, samt håll koll på vad du äter dvs räkna dina kalorier eller kolhydrater. :d :cool: Bra sida är tappa.se har hjälpt mig otroligt mycket.:bow:

Hur satan hinner du med det? Du jobbar med det eller? När jag jobbade i stall red jag 5 om dagen, mockade 10 boxar, och alla utfodringar. Det tog mig 07.00-19.00 varje dag, men en halvtimmes lunch ca.

Japp... startar ca 6:00 på morgonen och avslutar ca 21:00 på kvällen. Ska flyga tillbaka till jobbet på måndag och tisdag kör det igång igen. Men nu är det mer än 12 hästar att rykta utan kanske runt 14-16 st per dag och ca 6 st att rida. :cool:

Hej alla!
Ytterligare några kilo ner!! :bump:
4-6 kg kvar till målvikten för att få ett bra BMI mått. :cool:

Gått ner 18 kilo sedan mitten av juni, ca 10 kilo kvar till mitt mål.:banana: :cool:
Recept för viktnedgång. Rykta minst 12 hästar per dag, mocka dess boxar och rid minst halva styrkan av dessa, samt håll koll på vad du äter dvs räkna dina kalorier eller kolhydrater. :d :cool: Bra sida är tappa.se har hjälpt mig otroligt mycket.:bow:

Ohh, jag blir så imponerad:bow: :bow:
Grattis och lycka till i forts. :bow: :bow:

Egentligen är mitt BMI mått acceptabelt redan nu..... De extra kilona nu skulle vara att väga precis om man tar längden minus 110 ..... och då skulle jag hamna kanske på den nedre gränsen för BMI, men jag mår toppen och får en hel del uppmärksamhet som jag inte fått på år och dagar och det känns underbart.

Fast ibland går jag upp lite och då får jag passa lite extra vad jag äter eller jobba extra hårt så försvinner kilona i ett nafs. Men sista fyra kilona nu är skitsvåra.

Var bara tvungen att svara fast tråden är lite gammal... Jag har oxå gått ner, fast 17 kg sen typ juni oxå...Trodde inte mina ögon när jag stod på vågen!! Det kan inte vara sant!! Men det va det...:smirk: Många ser det väldigt tydligt, o det märks på byxorna :rofl: Mycke har gått bort från ansiktet då det va väldigt runt innan...:p Fast det syns ju överallt..

Jag slutade äta så jäkla mycket sötsaker, men fuskade ibland... Sen sprang jag typ 4-5 dagar i veckan typ 3-5km... Men jag ändrade inget på maten eller något sånt....

Är väldigt glad nu :D Så till sommaren så siktar jag på 10-15 kg ner till... Har faktiskt fuskat nu över jul o nyår, men nu blir det nya tag!!! :)
Storgrattis!! :bow::bow:

Liknande trådar

S
Hästvård Hej! Min häst har igår rymt från hagen och trasslat in sig rejält i trådarna, med bakbenen. Han ser ganska hemsk ut, men det är allt...
Svar
6
· Visningar
3 358
Senast: Angelique
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka