Bukefalos 28 år!

Jamtland

Trådstartare
I eftermiddag/kväll är det dax för start igen för mina små stjärnor! :banana: Och nervositeten river i magen och fjärilrna flaxar runt för brinnande livet. :bump: Hur gör ni andra för att stå ut?

Jag har turen att ha förnuftiga små shettisar som är coola oavsett hur stirrig matte blir :bow: , men de gånger jag är i väg med storhästarna så märks det på dem också att jag är nervös=inte så bra...

Jenny
 
Sv: Nervös!

Tyvärr så har jag inget bra svar... Man ska ju vara lite nervös, det hör ju till!! Hoppas det går bra för dig!!
 
Sv: Nervös!

Jag har ju tävlat själv sen jag var 10, men jag tycker fortfarande att det är värre att stå vid sidan av. :D

Fast jag blir sällan riktigt laddad förrän sista minuterna innan start...

/// ghost
 
Sv: Nervös!

ghost skrev:
Jag har ju tävlat själv sen jag var 10

/// ghost

.....och det blir måååååånga år :p ........kunde inte låta bli :D

Själv är jag superladdad från anmälan fram till själva tävlingsdagen.

Bästa medicinen för mig är att hålla mig sysselsatt. Helst vill jag värma i långvagnen själv innan kusken tar vid.
(Kör inte lopp själv ... det skulle vara en fara för både folk och fä :smirk: ).

Under själva loppet litar jag helt på att både kusk och häst gör sitt bästa och det är "gott nog" åt mig :)

Jag gillar inte stress och "tider" så min nervositet ligger nog mer i att inte hinna klart med allt i tid än att vara orolig för själva loppet.

Hästen får gärna bli lite nervös och laddad. Då går hon som bäst :banana:
 

Liknande trådar

Körning Bättre sent än aldrig? (Jag KAN FORTFARANDE inte logga in på min hemdator ) Motivationen KOM tillbaka dagen innan vi skulle åka till...
Svar
5
· Visningar
1 380
Senast: Cämz
·
F
Fälttävlan Jag kom i mål , jag överlevde vilket jag knappast hade trott när vi gick terrängbanan, Alla tittade på varandra med skräck i blickarna...
2
Svar
34
· Visningar
2 487
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp