Nervös, ångest.. ja allt!

Piruette

Trådstartare
Imorgon ska jag åka in pålle till kliniken igen...
Ska se vad det är för fel på bakbenet. håller tummarna för att det inte är en senskada men med min otur så är det säkert ngt allvarligt..
Jag som äntligen hade fått han frisk från det förra som höll på över 1år.:(
Jag är så otroligt nervös att det ska vara ngt allvarligt så att jag måste ta bort.. gråter om vartannat, vet att man inte ska ta ut ngt, men just nu känns allt så hopplöst.
o inte nog med det så har han ju blivit undernärd oxå, får provsvar från blod o träck idag....

Sv: Nervös, ångest.. ja allt!

Håller tummarna att det går bra på kliniken och det inte är något "större" fel utan går att åtgärda.

Det ska alltid dyka upp något när man börjar få upp hoppet :crazy:

Ska själv in med mitt sto och ta en biopsi på tisdag på juvertumören. Hon hade precis börjat bli bättre efter hov/kotledsinflammation båda fram och i bakknäna (Har ryggproblem och blev ombelastningar när det började bli bättre efter många år).

Håller tummarna för att du slipper senskada.
Min fått en och har vilat/skrittat i 8 månader i går kom dock beskedet att jag får sätta i gång honom långsamt i trav. :love:

var ingen större fara med benet.. hade dock blivit en skada men inget som skulle störa..
Istället är bla gaffelbanden så dåliga att han inte kommer hålla.. o han har jätteont i hela sin bakdel.. så det blir dom evigt gröna ängarna för honom.....:cry:

Nämen fy....:cry:

Stooor tröstkram till dig!

nä vad hemsk:cry:
skulle han inte kunna vara sälskapshäst?

tyvärr så tror jag inte det... han har väldigt ont i hela bakpartiet.. går inte rent... vill absolut inte trava o har problem att lägga/lyfta sej upp.... han går på en buttakur nu under 10dgr men tror att det var mest för att han inte skulle ha ont då jag skulle få tid att bearbeta o fatta ett beslut.. :( :(:cry:

Liknande trådar

Hästvård Eller ja,kankse inte så mystisk egentligen men men. Och pga sina randiga och rutiga skäl brukar jag undvika att fråga här på Buke men...
Svar
3
· Visningar
1 037
Senast: amkm
·
Hundhälsa Lååångt! Fy vilken dag.. Har haft veterinärmaraton idag. Började dagen kl 09 på Ultuna, för att kolla upp Viktors kli igen... 2
Svar
35
· Visningar
6 566
Senast: Och_Aye
·
S
Hästvård Vet inte om jag lagt tråden rätt men jag bara kände att jag var tvungen att skriva av mig lite och höra om det är någon annan än jag som... 2
Svar
37
· Visningar
2 828
Senast: korytko
·
  • Låst
Hästvård Lånade annan tråd först men tänkte det kanske lättare få svar om jag skriver direkt här. För att göra en lång historia jättekort...
Svar
5
· Visningar
1 593
Senast: TantEster
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka