Netflix profiler - fråga

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare honung
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 266

honung

Trådstartare
Jag har ett netflixkonto och delar med mig av kontot men vill ta bort vissa profiler. Vad händer då, är det så att jag har ett huvudlösenord och profilerna använder samma lösen, eller har de egna lösenord och kan inte ta sig in på kontot alls när deras profil är bortagen? Det var så längesedan jag konfigurerade kontot så jag kommer liksom inte ihåg.

Profilerna använder samma lösenord. Tar du bort profilerna och ändrar lösenord så kan de inte ta sig in på kontot.

Liknande trådar

Kropp & Själ De senaste årtiondena har vi sett tydligt hur den kristna högern i USA har påverkat politik och lagstiftning här hemma i norden. Jakten... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 621
Senast: Snowball
·
Foder & Strö Hur ser det ut hos er på höfronten? Nordvästra Skåne inte lika illa som i fjol men det har ändå varit ganska lång torka nu i maj när man... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 464
  • Artikel Artikel
Dagbok Är i någon slags fas. Det är egentligen bra och absolut livsnödvändigt men också ibland superjobbigt. Drabbas av insikter som verkligen...
Svar
0
· Visningar
540
Senast: miumiu
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 901
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka