Newmarket=Tabacco??

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Sweet
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 043
S

Sweet

Färgen Newmarket är väl samma som Tabacco eller är jag helt ute och cyklar?

Nej, det är inte samma. Tobacco är mörkare och mer åt det rödbruna hållet, new market är mer gult-orange..

Newmarket är fult å tabacco är fint. Så kan du hålla ordning.

Oranget träns liksom..? :confused: :crazy: *kräksmiley*

Jo, men Wintec Close Contact finns ju i NewMarket färg och den är ju snygg. Har även sett på annons-sidorna att många kallar just den Wintecen för Tabacco färgad. :confused:

Här är en Henri de Rivel sadel i Tabacco-färg:

hdrflat2.jpg

Här är en Wintec i Newmarket-färg:

wintecflatseatcair.jpg

Tycker de ser lika ut i färgen...

Skiljer så oerhört mellan tillverkar så det är typ helt omöjligt att hitta två tabacco från olika tillverkar i samma färg :mad:

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 909
Senast: Görel
·
Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 229
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·
Utrustning Min unghäst blir tre år iår och av olika anledningar är jag inte så sugen på att sko henne traditionellt, inte just nu iallafall. Men... 2 3
Svar
59
· Visningar
2 486
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka