NH i Värmland

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare Pepa75
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 306
P

Pepa75

Är relativt ny på det här med Nh - men tycker att det är ett underbart sätt att lösa saker med!

Var helt enkelt "tvungen" att börja lära mig lite då min nya häst är tränad enligt PHN - och utnyttjade det faktum att jag inte kunde läsa han signaler :smirk:
Är glad över detta, det har gett mig massor!!

Finns det fler här på forumet från Värmland?
Kanske kan ni tipsa om var man kan få tag på bra tränare?

Sv: NH i Värmland

Hej,
jag kan tyvärr inte hjälpa dig med någon Värmlandskontakt, men Googla på NNHA så hittar du den vägen div NH-instruktörer.

Har du skaffat några böcker att läsa om NH?

LIA

Hej Pernilla
Bra NH tränare finns i Värmland. Dennis Hallberg är väldigt duktig. Han bor numera i Säffle (eller utanför)

Där har jag varit inne o kikat!!!

Närmaste fanns dock rätt långt bort - så jag försöker hitta någon lite närmare... Svårt här uppe i skogen bara :(

:bow:
Säffle är ju en bit bort - men det kanske finns möjlighet att få honom hit om man är några st....

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 092
Senast: Sharpless
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 407
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 824
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 601
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka