Bukefalos 28 år!

Sv: Nh...

Kan säkert stå för flera saker. Kan på rak arm tänka mig ett par. Men här betyder det Natural Horsemanship (naturlig hästhantering?) och vad det egentligen innebär får någon som kan förklara :-)
 
Sv: Nh...

Aha...jag satt hela tiden och tänkte på Horsemanship men fick inte in det ;)
Tack!!!
 
Sv: Nh...

Wee. Jag har svarat på en hästrelaterad fråga *skutta runt lite* :-)
 
Sv: Nh...

Grattis!

Du har vunnit en rosa elefant
elefant_rosa.jpg
 
Sv: Nh...

Ojojoj! Får man det varje gång. Eller är det bara första gången? Får man något annat om man lyckas svara på flera kanske?
 
Sv: Nh...

Lovve skrev:
Vad står egentligen NH för? :confused:

Om du tittar här på forumet under inriktningar, så finns det ett forum som HETER just NH. Svaret på din fråga kan finnas där, eller också kan du ställa följdfrågor om NH där. :idea:

Mvh

IngelaH
moderator (men inte för buke-hjälp)
 
Sv: Nh...

IngelaH skrev:
Om du tittar här på forumet under inriktningar, så finns det ett forum som HETER just NH. Svaret på din fråga kan finnas där, eller också kan du ställa följdfrågor om NH där. :idea:

Mvh

IngelaH
moderator (men inte för buke-hjälp)

Jepps det vet jag, just därför undrade jag också vad det bettyde ordagrant ;) Men tack ändå :)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Så, nu har jag gjort det! Bokat in mig på privatlektioner, börjar den 29/1. Känns pirrigt... Men som jag längtar, jag har längtat i...
Svar
19
· Visningar
1 821
Senast: Solstig
·
Övr. Hund Vi blir med valp om ca 6 veckor ❤️ Innan sommaren köpte jag böcker och började läsa och förbereda mig. Jag tycker dock att det är svårt...
Svar
11
· Visningar
1 068
Senast: Luff
·
Ridning Hejsan! Nu har jag läst igenom några som har liknande problem här på buke. Dock skiljer sig min historia något från de andra. Jag...
2
Svar
21
· Visningar
2 489
Senast: Roheryn
·
Relationer Jag har haft några vänner genom åren som ägnar sig åt att ställa in, avboka eller omboka träffar, ibland med kort varsel. Jag funderar...
14 15 16
Svar
313
· Visningar
10 969
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp