Ni Fjordägare

:D Han är bara hög, faktiskt inte särskilt grov till den storleken tycker jag då. Men han är stor och och för att täcket ska passa över bog/hals så krävs det lite storlek på grejerna.
Han är e: Lunbrigg, u: Fjällbruden, ue: Leung. Fjällbruden har lämnat en halvbror till vår som är runt 152-153 och e: Peron. Så jag vet inte om det är Leung som ger stora gener. Men enligt Blenda Horwitz på Gotland så var det " ... säkert Leung för han var en jättehingst."

har cob, och oftast passar det, ibland han man behöva full på längden (remotnosgrimmor spec.)
han har för övrigt 135 i täcken och full på bakstrykkappor och cob på senskydd :crazy:

Liknande trådar

Utrustning Köpte ett begagnat träns, och hela tränset hade fått sig ett oljebad! 🫣 Där det bara är läder har jag lyckats få det ok genom att...
Svar
5
· Visningar
891
Senast: Fibusen
·
Utrustning Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Svar
11
· Visningar
931
Utrustning Ni som har lite större storlekar på ridbyxor vart köper ni dem? Jag har kikat på hööks hemsida men hittade inte många ridbyxor där som...
Svar
7
· Visningar
595
Senast: Kristall10
·
Utrustning Har sökt men hittar inte.. En Simco Western sadel med en stämpel 2 uppe under fender, är det bom storlek och vad är det för storlek? Dom...
Svar
0
· Visningar
108
Senast: Puh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka