Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har extra stora maskiner i vårt hus i tvättstugan så även tjocka täcken går in där om man knör in dem lite extra. Det blir säkerligen för tungt för maskinen, men det händer bara någon gång per år så det är inte så farligt.Ni som bor i lägenhet utan tillgång till stor tvättmaskin i stallet. Hur tvättar ni era leriga skitiga täcken? Tänker främst tjocka vintertäcken som kanske inte går in i en normal maskin.
Jag har gemensam tvättstuga, och egentligen så tror jag inte att man får, men så tänkte jag såhär; Dom som använder vår tvättstuga är 50% hund- och kattmänniskor, varför skulle dom få tvätta grejer med djurhår men inte jag?
Vi har en grovtvättmaskin i tvättstugan som det specifikt står att man inte får tvätta "vanliga saker" i utan den är för grovt nedsmutsade textilier så som mattor, djurtillbehör osv så tar det som att jag kan använda den. Dock så brukar jag köra sista gången med nåt som inte är så skitigt/hårigt i så det inte blir kvar så mycket.