Ni som börjar före åtta

karamelldrottningen

Trådstartare
Vad jobbar ni med som börjar före kl: 08:00?
Och när börjar ni arbetet?
Nu tänker jag framförallt på er som är anställda och inte ni som driver eget och får sätta era egna tider.

Jag börjar oftast 7 eller 7.30. Två dagar på nio veckor 8 och sju dagar på nio veckor 18.00. Är oftast på plats ca en kvart före starttid så jag hinner plocka ut all utrustning.

På arbetsplatsen finns det starttider för dagpass mellan 6.45 och 9.

Jag jobbar på säkerhetsavdelningen på säkerhetshäkte och är således anställd av Kriminalvården.

Jag jobbar inte där längre, men jobbade i flera år på ett lager och började på 07:30. Började med att plocka orders men blev sedan mer administratör dvs kontorsjobb men alla började samma tid.

Vad jobbar ni med som börjar före kl: 08:00?
Och när börjar ni arbetet?
Nu tänker jag framförallt på er som är anställda och inte ni som driver eget och får sätta era egna tider.

Matbutik. Börjar 6 eller 6:30.
Bakar bake-off brödet och sen plocka upp varor.
Hos oss så börjar de i köttdisken 6.00 och bake-off 6-6.30. Kolonial börjar 7 och kassan börjar 7.30.
Butiken öppnar 8

När jag jobbade i stall körde vi igång runt 7 till 7.30 om jag inte minns helt fel, kan ha varit lite tidigare också.
Sen som kyrkvaktmästare har det också blivit ett par tidigare morgnar, men då pga julotta eller liknande och inget regelbundet.

Liknande trådar

Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 732
Senast: corzette
·
Skola & Jobb Är det vanligt? En bekant har börjat i ny bransch och är provanställd. Under den tiden får h*n betalt per timme istället för de fast... 2
Svar
21
· Visningar
932
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Har en anhörig (närmare 50 år) som jag tycker har förändrats sista tiden. Mer lättirriterad och verkar inte bry sig alls om hen säger... 2
Svar
27
· Visningar
2 088
Senast: Flavor
·
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det... 6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 896
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka