Ni som har Exotic.

Sv: Ni som har Exotic.

Hmm, ingen alls?

Jag vet att Google är min vän, min ni har ju lite mer personliga åsikter!:)

Jag har 2 honor. Ena är urmysig och ska alltid sitta i knät, andra går det bra när det är på hennes villkor. Katt 2 säger även till om det är nått hon inte vill

Inte tagit en bild på honom än:p.

Svartvit iallafall:D

Tänkte kolla och se om jag kan hitta bilder på hans föräldrar.

Finns det nånstans där man kan kolla upp släkten? Är det genom sverak?

Hittade nada:(

Trots att jag har hela namnen på dom. Och mor och far förädrarna. Kanske sökte fel.

Jag har en hona på 4 år. Jag köpte henne för att halvår sedan efter att hon fått byta hem ett par gånger. Hon är supertrevlig. Hon är väldigt social och pratar mycket. Hon har sina egna ideer men är endå supersnäll. Hon blir inte ens arg när hon blir badad.

Lycka till med kissen :)

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
37
· Visningar
2 282
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt Vi ska flytta ut på landet och har en innekatt (exotic) som jag funderar på ska börja få gå ut dagtid då vi bor lång ifrån en väg och...
Svar
3
· Visningar
301
Senast: Keb71
·
Övr. Katt Jag funderar på att teckna någon form av veterinärvårdsförsäkring för mina katter. Har aldrig tidigare haft katter försäkrade, utan... 2
Svar
32
· Visningar
1 496
Senast: Stinaxkatt
·
Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 219
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31