Panzerkat Trådstartare 11 Jan 2008 #1 Onödig fråga; mitt nick till vänster är numera skrivet i brunt. Ny inredning på g igen?
Tjôta 11 Jan 2008 #2 Sv: Nicket brunt Förmodligen har du tittat på din profil, använda länkar blir rödbruna i den här avskyvärda versionen av färguppsättning.
Sv: Nicket brunt Förmodligen har du tittat på din profil, använda länkar blir rödbruna i den här avskyvärda versionen av färguppsättning.
aiquen 11 Jan 2008 #4 Sv: Nicket brunt Men det har de väl alltid blivit? Oavsett övriga färger s.a.s. Eller så är jag bara glömsk. Som vanligt.
Sv: Nicket brunt Men det har de väl alltid blivit? Oavsett övriga färger s.a.s. Eller så är jag bara glömsk. Som vanligt.
mandalaki 11 Jan 2008 #5 Sv: Nicket brunt Panzerkat skrev: Ny inredning på g igen? Klicka för att se mer... Nej, det är de som bara skriver bajs som får bruna nick
Sv: Nicket brunt Panzerkat skrev: Ny inredning på g igen? Klicka för att se mer... Nej, det är de som bara skriver bajs som får bruna nick
LenaH 11 Jan 2008 #6 Sv: Nicket brunt *klickar på mandalakis profil för att se om hon skrivit bajs och... eureka! *
Panzerkat Trådstartare 14 Jan 2008 #11 Sv: Nicket brunt Men-det är fortfarande brunt, och jag har inte kollat på min profil sen frågan ställdes.
Sv: Nicket brunt Men-det är fortfarande brunt, och jag har inte kollat på min profil sen frågan ställdes.
ullo 14 Jan 2008 #12 Sv: Nicket brunt Det är brunt så länge som din dator sparar länkar i minnet, vilket brukar vara 20 eller 30 dagar på Windows.
Sv: Nicket brunt Det är brunt så länge som din dator sparar länkar i minnet, vilket brukar vara 20 eller 30 dagar på Windows.