nikkor 50mm

Merwen

Trådstartare
Jag ska få ett nikkor 50mm f1.8 i julklapp till kameran:love:. Har hört att det ska vara riktigt bra för sin prisklass, nån som har några åsikter om det objektivet?:laugh::p

Sv: nikkor 50mm

Grattis! Jättebra objektiv. Jag använder det hela innesäsongen (fotar hästhoppning).

Härligt att höra! Jag tänkte faktiskt använda det till att fota tävlingarna inomhus men var inte säker på om det skulle funka eller inte. Jag brukar fota på utomhustävlingarna och sälja bilder, men inne har jag inte kunnat göra det pga att jag inte haft något objektiv som pallat det.

Jättehärligt att höra att det funkar med detta objektivet!:laugh::bump:

Jag har det och är väligt nöjd med det!

En bild jag tagit med det

JaMLASIDAN.jpg

Liknande trådar

IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
397
Senast: sweep
·
Fritid Jag har varit i Borlänge många gånger, men det har mest varit för det vanliga - Kupolen och IKEA. Nu ska vi dit den 1a och 2a juni och...
Svar
16
· Visningar
470
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
312
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
750
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka