No-Slip Pad!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare _belliisen_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 1 158
Sv: No-Slip Pad!

Kollade på börjes hemsida, men hittade ingen:confused:

Jag har en sån. Beställde min från Ryttare och Häst. Affären i Flyinge. Gå in på deras hemsida (sök på ryttare och häst) där kan du beställa den.

Mvh

P.s Den är kanonbra

_belliisen_ skrev:
Kollade på börjes hemsida, men hittade ingen:confused:

Det har du rätt i - den finns inte på hemsidan vad jag kan se heller? Konstigt? :confused:

Den finns dock i katalogen! :idea: art.nr. 4230 ock kostar 119,-

Börjes har en sådan...fast kanske lite rmr budget variant sen så finns det ci dom flesta välsorterade hästaffärer :)

Jag har en jag köpt på eko.
Kom upp och hämta den om du vill prova om den funkar. Jag använder den inte just nu ändå.

Liknande trådar

Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
610
Senast: skiesabove
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: cowgirl81
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 434
Senast: Lillefrun
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 207
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Dejtingtråden del 38
  • Kriget i Ukraina, 2023 -

Hund, Katt, Andra Djur