Status
Stängd för vidare inlägg.

mian1

Trådstartare
Visst är det väl fler än jag? :o
Jag har inte mått dåligt, jag har inget hormonhumör och är inte sugen på lakritsbåtar med ketchup. Men...jag vill GRÄVA!!! Hittills tror jag inte att en enda buske eller ört står på sin ursprungliga plats i trädgården. Armarna är sönderrivna av rosenbuskar och jag har så mycket jord under naglarna att inte ens högtryckstvätten hade kunnat få bort det.

Nu har han låst ute mig :mad: Elake maken åkte till jobbet med nycklarna till mitt verktygsförråd och han har låst in både spade, skyffel, röjsåg och grensågen. Till och med min trappstege har han låst in :mad: . Vad gör man då? Iof värker ryggen och jag har foglossningar så att det känns som om benen kommer att ramla av. Men jag har två land i kryddträdgården kvar. Och 10 syrénbuskar som ska flyttas.

Sånt här kommer väl att gå över? :crazy:
 
Sv: Nojor?

Det var det konstigaste jag nånsin hört talas om! GRÄVBEHOV??????
Jisses...jag var galen i PommesFrites från McD....

Undrar vad för mineraltillskott du kan behöva för att komma över detta med grävningen? ;)
 
Sv: Nojor?

Ditt undermedvetna kanske vill "boa". :) :idea:
Men det utmynnar i att gräva rabatter och plantera då du redan har ditt "bo".
 
Sv: Nojor?

[Hur går det med grävandet? ;)
DIn man är väldigt gullig tycker jag som är rädd om dej och lill-knodden...
 
Sv: Nojor?

Norrlänning skrev:
Ditt undermedvetna kanske vill "boa". :) :idea:
Men det utmynnar i att gräva rabatter och plantera då du redan har ditt "bo".

Att det är rabatterna som råkar illa ut beror nog inte på att jag har ett bo utan för att jag är portad från boet redan :o Fick en tristessattack och bröt upp hallgolvet. Efter att ha krupit runt där som ett stort hängbuksvin med kofot en hel förmiddag så var ryggen så trött att jag inte orkade lägga in det nya golvet utan överlät snällt det åt maken. Och maken vill inte bygga bo - han vill bara spela fotboll.
Låser han in alla verktyg så tycker han väl att han kommer att slippa att ta över mina byggnadsprojekt? (Han vet inte att jag planerar att hyra golvslip och bjuda in pappa för att han ska hjälpa mig att flytta möbler innan jag slipar golven...)
 
Sv: Nojor?

:rofl: Jag gissar att din man tycker att du är ganska så påfrestande just nu....fast det säkert är skitbra att få det gjort!
 
Sv: Nojor?

Jodå..nojjorna går nog över. JAg hade stryka kläder nojja med barn nr 3...nu är jag allergiskt mot strykjärn ;-)
Mat hade ajg ingen speciell nojja...jag åt ALLT i prinsip...och för jämnan hungrig. Nackdelen ser man på vågen :-(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp