• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Shando
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 843
S

Shando

Hej!
nån me på nord...!

försöker fiksa mig ditt...med de kommer att ett fel har uppstått
de står att de e java.lang.nullpointerexeption.!! Blir toookig
de e så bra säger kompisar!!!! har nån haft samma problem hjäälp:confused::confused:

Sv: Nord!!!!

Det låter som om programmet försöker använda en instans av ett objekt som olyckligtvis är null. Problemet ligger i källkoden till programmet och man får som användare gissa sig till problemet, ett fel som skaparen till programmet antagligen har förbisett :)

Programmet låter ju inte som det är sådär jättebra med tanke på det fel som kastas, men å andra sidan har jag aldrig hört talats om programmet heller så jag har inte så mycket att gå på :)

Jag spelar nord, det är ganska bra och det uppdateras hela tiden, jag har 2 hästar där som älskar att rida ut i skogen, jag heter Emma där föresten!:bump::banana:

Det står ju faktiskt "1 2 3 hjälp om du inte kommer in i Nord!". Tanka ner Java och följ instruktionerna.

Liknande trådar

Relationer Hej! Vill väll mest skriva av mig. Jag och mitt nu ex hade varit tillsammans i 4 år och bott ihop i 3 år. Jag hade ett samtal med...
Svar
6
· Visningar
993
Senast: cewe
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 816
Senast: Bullen22
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 931
Senast: tanten
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
720
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka