Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Och 2:a bästa tik, med CERT blev lilla fröken Tita
Strumpan blev 2:a bästa unghane, slagen av den hund som senare blev BIR. Cassandra blev bästa ungtik + att vi blev bästa uppfödargrupp i rasen tillsammans med en norsk hund från samma uppfödare som mina bustroll
Så jag är nöjd med mina småtroll
Ska bli kul att fara till HUND 2006, med dem om 3 veckor
Verkligen ett jättegrattis
Blev inget Hamar för mig. Var i Polen förra helgen och hade kämpat för kunna hålla henne i bra päls. I vanliga fall hade jag inte ställt ut som hon såg ut i pälsen, men åker man till Polen måste man ju
När vi ställt klart så åkte hon upp på trimbordet och jag plockade ner henne. Men till Stora Stockholm hinner det nog bli bra, för hon var fin under. Annars blir det bara Veteranen som får följa med.
Grattis ännu en gång!
jag är jättenöjd, med alla mina hundar och hoppas att de även i fortsättningen visar sig vara goda rasrepresentanter
Tita med hennes priser
Idag har jag dragit ner både henne & Strumpan rätt rejält inför HUND2006. Hon har blivit av med all valppäls nu och därunder fanns en mkt fin, röd, sträv päls
Själv väntar jag till nästa år med utställningar... De här hemma är lite unga ännu.. Och tiken .... henne jagar vi med på helgerna så vi har inte tid att fara på utställningar..