• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Ninnie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 3 863

Ninnie

Trådstartare
Finns det någon som har en Noriker ?
Skulle vara intresserad av att veta hur de är rent allmänt som lynne m.m.
Används de enbart som arbetshästar eller rids de också. Vad jag har förstått så år det en tyngre ras.

Sv: Noriker

Jag har haft en Noriker som jag sålde i början på hösten. Kan rekomendera dessa hästar varmt har ett otroligt lynne temperament bussiga att arbeta med går alldeles utmärkt att både rida och köra men även som arbetshäst. Nya ägarna är lika förtjusta som jag är

Sv: Noriker

nu går det en resa för att köpa in noriker från auktioner. Ni kan kolla på annonsdirekt under kallblod för info.

Liknande trådar

• Låst
Hundavel & Ras Hej, Vår renrasiga Bichon Frise börjar snart löpa- Mars/April och söker efter en frisk hane i liknande ras(helst samma). Vi bor i Skåne...
Svar
9
· Visningar
1 421
Senast: Rosett
·
Hundavel & Ras Hej! Jag går i valpköparplaner, dock inte förrän TIDIGAST nästa år men mest troligt 2027. Det blir i så fall hund nummer två då jag har... 2
Svar
22
· Visningar
1 982
Senast: Nepenthe
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 254
Senast: Piaff
·
Hästmänniskan Jag är så sugen på att ha egen häst igen, men skulle isf vilja ha en häst som mitt barn också kan rida på ibland. Barnet är knappt 120...
Svar
18
· Visningar
1 711
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Somna in hemma
  • Oseriös avel 2023