Normalpris?

Sorbe

Trådstartare
Vad är normalpriset på en dvärg pinscher? Hittar inga uppgifter när jag söker.

Sv: Normalpris?

de jag sett börjar på 9.000 upp till 13.000, men skulle tro det är vanligare med högre priser..... då efterfrågan på små raser är stor....

Min uppfödare tog 9000 för valpar sist jag frågade. Min kostade 8000 när jag köpte henne för 2 år sedan men dom går ju spikrakt uppåt i pris nu.

Okej, ska inte ha någon än på något år iaf, så nu vet jag ungefär vad man ska spara till då!

Du hade fått min för en billig penning igår. Vi höll på och kampade och tränade och hade oss och hon blev lite för ivrig på belöningen (kamp med pinne) så när hon högg tag i pinnen hamnade min tumme emellan. Tanden gick rakt genom nageln. Satan i gatan vad ont det gjorde. :devil:
Fast sen vad hon så duktig nästa träningspass på kvällen när hon blivit av med värsta överskottsenergin (varit hos mina föräldrar ett tag) så då blev hon dyrbar igen. :D

Ajajaj. Ja, de där små tänderna kan göra mer skada än vad man tror!

Såg en förra veckan i en hästaffär här i Stockholm, har sett hunden flera gånger och hon är ju bara sååå söt. Ser ut som en liiiten dobermann!

Liknande trådar

Övr. Hund Har en bekant som äger en hund. Men när jag söker på ägarens namn på tex mr koll så står det att personen inte äger ngn hund? Kan man... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 152
Senast: Lobelia
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 244
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 641
Senast: ufot
·
Övr. Hund Stötte på detta med att man kan läsa hundens känslotillstånd baserat på om svansen går till höger eller vänster. Det finns dock en sak...
Svar
4
· Visningar
519

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka