R
real_cowgirl
Sv: Norrlandsmästerskapen!
låter ju bra de!
men har ni problem med hemsidan eller eftersom den inte är uppdaterad med startbekräftelsen än?
låter ju bra de!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi är två personer som jobbar med hela tävlingen, man hinner tyvärr inte med allt på en gång, men här startbekräftelsen hittls. Jag skall uppdatera den i morgon med alla nya anmälda.real_cowgirl skrev:låter ju bra de!men har ni problem med hemsidan eller eftersom den inte är uppdaterad med startbekräftelsen än?
real_cowgirl skrev:okej, fast jag har inte tränat upp min häst på stång än så jag håller mig på C-tävlingen... fast jag skulle nog igentligen hålla mig på D, men man måste ju prova att gå upp en nivå för att komma någonstans...På WINN:s tävling i Timrå den 17-18 juni var det samma reingingmönster i Reining Y D som det kommer att vara på Reining open/AA C och på WR AA C var det 7 galoppombyten, så det har nog mycket med vad det är för domare om man får ett lätt eller svårt mönster...
Jag har ett vbl på 8 år, men eftersom jag red in honom när han var 6 år så är han inte så jätteduktig än, som de flesta travare har han lite problem med galoppen. Fattningarna är helt okej, men han orkar inte vila och balansera ordentligt på bakbenen än, men det kommer nog snart de också!
Vad har du för häst då? en Quarter va?
elinsjobergh skrev:Jasså inte. Har varit väldigt offside när det gäller tävlingar iår... Vi får ta tag i det till nästa år!! Eller vad säger alla ni norrläningar?!!
doleron skrev:fy anna! jag är äckligt avis ska du veta. men jag hoppas att du gör mej stolt och vinner allt du ställer upp på! du vet väl att du och candy är bäst![]()
![]()
sasucatu skrev:Nej, jag har en arabkorsning. Såg att det var ganska många anmälda nu!O det lär ju kanske rulla in fler efteranmälningar o så. Känner mig lite nervis inför b-klasserna, hoppas vi inte gör bort oss bara
![]()
real_cowgirl skrev:Men nån gång så måste man ju gå upp en nivå och prova på svårare mönster... men man gör ju sitt bästa och man kommer säkert att ha jätteskoj också!![]()
ida.kar skrev:lånar..
jag ska med och titta.. kommer vara grymt avundsjuk på alla som rider, men jag får väl se detta som förberedande inför nästa år![]()
och så har jag tänkt leka lite papparazzi![]()
sasucatu skrev:Precis, o testar man aldrig gå upp en klass får man ju aldrig veta hur långt man kommit heller!
sasucatu skrev:Åh, har du månne en filmkamera?![]()