Norrlandsträff?

Sv: Norrlandsträff?

Sedär, en till Sundsvallsbo. Beroende på om jag bestämmer mig för att ta med en eller två jyckar så samåker jag gärna. :)

Våren 2009 i ödeskogen

Gnist
Prillan
escodobe
Yeah
falukorw (samåker gärna, bor ju i Sthlm)
Calazirya ( beroende på bebisen )
emmahpemma
barajag...
Lilljessicah ( beroende på hundantal/transport och om jag kan matcha in besök hos far i ö-vik samma vecka )
Jånna
Minerva
Sandra78
Liten82

Just de veckorna har jag redan bokat in annat :crazy:

Men en träff framåt våren, som förvarnas innan anmälningar till diverse tävlingar/utställningar gått ut. Då är jag på! :banana:

Då rullar det en bil från Uppsala, med plats för några passagerare.

Våren 2009 i ödeskogen

Gnist
Prillan
escodobe
Yeah
falukorw (samåker gärna, bor ju i Sthlm)
Calazirya ( beroende på bebisen )
emmahpemma
barajag...
Lilljessicah ( beroende på hundantal/transport och om jag kan matcha in besök hos far i ö-vik samma vecka )
Jånna
Minerva
Sandra78
Liten82
Kamomilla (rullar upp med volvokombi, plats kommer att finnas för samåkning)

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 221
Senast: __sofia__
·
Hundträning Hej! Hur börjar ni träna in att vänja hunden sitta uppbunden vid ett träd tex. vid patrullträning (hemvärnet) eller vid sök, eller...
Svar
9
· Visningar
757
Senast: Masse
·
Övr. Hund Min lilla omplacering är en kvick och spänstig sak - hoppar med lätthet över våra boxdörrar i stallet till exempel. Jag har en helt...
Svar
14
· Visningar
1 107
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 674
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka