Norrsken i Stockholmstrakten!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Idas
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 30
  • Visningar Visningar 2 085
Och jag har en stor fotbollsplan med gigantiska strålkastare som lyser starkt bara hundra meter från min lägenhet så jag såg inte ett smack :mad: ska se om jag kan flirta till mig barnvakt ikväll och åka utanför city lite.

Jag såg, men inte färgerna, men jag såg på himlen hur den ändrade karaktär, jättecoolt! :D Bor i Vallentuna, på landet utan massa stadsljus :)

Jättemycket över Västerås! Jag åkte långt bort från stan för att slippa ljusföroreningarna.

11060049_10153662983027542_7773951622821016626_n.jpg

Liknande trådar

Fritid Finns det fler norrskensjägare än jag här? Jag bor i södra landsändan men har ändå lyckats se två gånger på ett år. Ikväll är det lite... 4 5 6
Svar
117
· Visningar
4 875
Senast: Trott
·
Utrustning Hej! Någon som har koll på företag man skulle kunna anlita för att köra en häst från stockholmstrakten till Nederläderna? (Eindhoven)...
Svar
3
· Visningar
263
Senast: Rosett
·
Mat Letar recept på en valnöttstårta från 50-60 talet. Bottnar bakade på malda valnötter med grädde emellan och sedan någon typ av...
Svar
5
· Visningar
529
Hundhälsa Min äldsta hund, en labradorblandning, är 11 år (12 år senare i år). Jag har redan märkt att hon har svårare att se när det är mörkt...
Svar
9
· Visningar
523
Senast: Santoxen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka