Norska distanshästar

• Distans
  • Trådstartare Trådstartare Hoppla10
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 112
H

Hoppla10

Var kan man hitta info om norska distanshästar? Finns det någon norsk motsvarighet till distanslistan?

Sv: Norska distanshästar

Jag förstod mig inte riktigt på den sidan:confused: :o ....finns det någonstans man kan söka på en specifik häst eller så?

Sv: Norska distanshästar

Nå har jeg vært innom "alle" de norske hestesidene og jeg har ikke funnet noen opplysninger om norske distanshester. ( Derimot mange arabere tilsalgs i Danmark. Blir helt syk av alle de flotte hestene)
Grethe

Liknande trådar

Övr. Hund Vi ska snart hämta valp i Norge. Den kommer vara registrerad i NKK. Jag hittar att man bör registrera om den till SKK men inte varför...
Svar
6
· Visningar
927
Senast: Kilauea
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Sverige är titelförsvarare i två grenar och nu är det dags för ytterligare en spännande världscupsäsong. Till helgen är det...
Svar
0
· Visningar
419
Senast: Gunnar
·
Övr. Katt Fick lite inspiration från hund och tänkte skapa en liknande tråd på katt. Här diskuteras allt som har med oseriös avel och konstiga... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 141
Senast: Puffindog
·
Utrustning När jag jobbade i stall för 10+ år sedan så tyckte jag att Mountain Horse ridkängor i denna modell Var oslagbara under den varma delen...
Svar
1
· Visningar
243
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka