Ntt-natural Trick Training

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare Millan_gulligast
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 214
M

Millan_gulligast

Hej,jag hade tänkt att lära min häst ngra av dessa tricks:
http://www.trick-training.nu/

nu undrara jag om ni kan ngra/ngt av dessa så kanske ni kan förklara hur man gör?de skulle va jätte kul!:bow:så skriv på!:)/becca

Sv: Ntt-natural Trick Training

Har lärt min häst att pussas :)
Började med att ha en lagom stor knäckebrödsbit/morot i munnen som han fick leta efter (hjälpte honom lite med att lägga min händer över min bröstkorg), och när han hittade den fick han ta den och fick dessutom en godis ifrån fickan.
Sen körde jag så några gånger, testade utan den i munnen och han började förstå att belöningen kom nä han nuddade mitt ansikte, nu kan han de :)

DSC_0092.jpg

Bild på mig och min nordis när vi pussas :)

Sv: Ntt-natural Trick Training

Den här tråden är ju ett par år gammal och inte aktiv, men däremot finns det en aktiv trickträningsbildtråd!

Senast ändrad:

Liknande trådar

Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför... 2
Svar
22
· Visningar
3 999
Senast: lirco11
·
L
Hundhälsa Jag skulle vilja fråga bara vad ni tycker och så men ni får jätte gärna inte idiot förklara ifall ni inte tycker som nånannan eller om...
Svar
15
· Visningar
1 696
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela... 2 3
Svar
57
· Visningar
11 890
Hästhantering Hej! Jag har en relativt ny häst (2 månader). Hon är extremt rädd av sig. Jag miljötränar från marken och försöker att inte linda in...
Svar
4
· Visningar
1 228

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka