Nu är det bebisar!

R

Rallebralle

...Fast inte hemma hos mig men med en hona som var här o parade sig med Marre i Januari.
Tre stycken ,två vilt och en blå! alla sålda. :smirk:
Jag var ju inte alls sugen på en blå hane efter Marre.... :angel:
Jag parade min hona sammtidigt så de ska komma när som helst nu!!!!
Imorgon ska jag iväg till vet och kastrera Scilla,kolla vovvens sår på skallen,o få p-piller o lite småskit utskrivet. :smirk:
 
Kul! Är det Margareta som fått bebbar?

Jag var hos vet igår, och Hanoo flörtade sönder både vet och assistent :D Tänk om han var så charmig på utställningar...
 
NJAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaa.....det ärinte Ander som äger katten längre,hon hade ut den på foder till en i Hudik,nu äger de den,men de har inget stamnamn så ungarna kommer heta Savannketh`s :smirk:
Margareta ville tydligen använda Marre till en annan katt också,hörsägen men jag lär ju snart få veta... ;)

Jag var hos vet idag,kastrerade Scilla,min vackra hona har gått ur avel.... :( :cry:
Vaccinerade lite och kollade vovvens sår på huvudet som är eksem!!! :eek:
Ny tråd ska skapas på hundforumet angående eksem och ekonomiskt värde på en sådan hund.....
Ska jag eller ägaren betala för utredning,blablabla...tar det på hund sedan. :smirk:
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har fyra stycken. En hane och tre honor. Är helt såld på rasen. De ger en sån otrolig kontakt och glädje. Klängiga och keliga och...
Svar
12
· Visningar
1 489
Senast: Vogue
·
Däggdjur Jag ska skaffa mig ett par marsvin! Har drömt om marsvin sedan jag var liten, men så jag har så har jag haft en jakt-galen + svartsjuk...
Svar
0
· Visningar
1 260
Senast: Lillagoajag
·
C
Katthälsa Hej! Vi har problem med bråkande katter. Vi bor i hus och dom får gå ut och in som dom vill. Poppi - Kastrerad hane 4 år. Har...
Svar
2
· Visningar
3 909
Senast: mandalaki
·
T
Övr. Katt hej min zelda är dräktig, vet inte riktigt när det hände då hon är ute katt, men hanen väntade på henne varje dag i början av januari...
Svar
14
· Visningar
1 837
Senast: Gold
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • HusdjursGPS
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp