Nu är hon parad

Meibla

Trådstartare
Parade min lilla tjej i torsdags.. får se om det blir några valpar.
ska bli intressant å se hur dom här valparna blir. Blev dock inte samma hane den här gången p g a att han har blivit påkörd av en bil. :(
Men den hanen jag har parat med nu är nästan bättre enligt mej.
 
Mamman är 90% border collie, 10 % labbe. Pappan till valparna är en ren border collie. Har parat henne tidigare med mkt bra resultat. (Båda föräldrarna arbetar som vallhundar vilket även valparna kommer göra)
 
Sv: Nu är hon parad

Parade min lilla tjej i torsdags.. får se om det blir några valpar.
ska bli intressant å se hur dom här valparna blir. Blev dock inte samma hane den här gången p g a att han har blivit påkörd av en bil. :(
Men den hanen jag har parat med nu är nästan bättre enligt mej.


Gillar att ta upp gammla trådar! Hehe men blev det några valpar för 4 år sen?
 
Sv: Nu är hon parad

jisses vilken gammal tråd

ja en liten tik blev det, men tyvärr dog hon ett par dagar gammal.
 
Sv: Nu är hon parad

synd.. verkligen.. Har du tiken kvar?
 
Sv: Nu är hon parad

Jissa att det snurrade i mitt huvud... Jag tänkte att när har du skaffat den tiken? *ha ha* Pust...
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej allesammans. Vill bara höra vad ni tror då jag ligger sömnlös just nu och tänker på detta 😂 Och bara för att tillägga så jag...
Svar
14
· Visningar
2 195
Senast: AraSlei
·
Hundträning Jag har en okastrerad hane på 2,5 år av spetsras. Just nu mår jag väldigt psykiskt dåligt, vilket delvis har med hunden att göra. Så för...
2
Svar
37
· Visningar
5 428
Senast: Kraxa
·
Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
882
Senast: Bison
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 660
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 16
  • Uppdateringstråd
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp