JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Sv: Nu alla galoppfolk
Jo, tyckte jag kände igen Horsen men kunde inte komma på vart ifrån men nu förstår jag att det är från Janne Malmborg
och vem är du då?
Det är ju läskigt när alla vet vem jag är
Lite överallt hihi. Hos Tommy senast, men hos mclaren ibland och kvisla kan de också hända
vad heter du?
okej vad har du för färg på överdraget om jag säger så?
Det är typ så jag känner igen alla...
rött tror jag de är, jo just nu är de nog rött hehe
Jag vill se fler fina bilder! Har ingen egen, men jag är sällan på banan heller. Bara Jockeyjoe som vet vem jag är...
Lite dött på den här sidan tycker jag.
Håller med!! Var himla aktivt här för ett tag sen, synd att det har upphört lite..
Fast snart kommer ju säsongen igång nere i skåne med så förhoppningsvis händer det grejor här snart igen
Är själv dålig på att komma på trådar..
Övr. Barn
Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se.
Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Övr. Hund
Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har...
2
3
Övr. Katt
Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar...
2
Övr. Barn
Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
6
7
8
Slipa klotång?
Övr. Hund Har någon erfarenhet av att själv slipa eller lämna in klotång för slipning? Jag sitter med 5-6 helt nyköpta klotänger och ingen är lika...
tictacs
39 minuter sedan
Svar: 0
Visningar: 32
Hund
Guldfasanerna
Övr. Djur Men jaaa! 😍 Om det varit tydligt att hon ville ruva skulle vi förstås hägna av men det verkar inte riktigt så.
Sel
42 minuter sedan
Svar: 1 569
Visningar: 133 343
Djur
Bildtråd
Gnägg Väntar på att vi ska ut och rida 🥰
Hon är bra cool i psyket ändå! Fyller 7 i augusti, jag har haft henne i 2 år till sommaren. Det har...
Emuliiaa
1 minut sedan
Ridskoleryttare
Svar: 964
Visningar: 101 487
Träning