Nu alla galoppfolk;)

Sv: Nu alla galoppfolk;)

Jo, tyckte jag kände igen Horsen men kunde inte komma på vart ifrån men nu förstår jag att det är från Janne Malmborg

Lite överallt hihi. Hos Tommy senast, men hos mclaren ibland och kvisla kan de också hända

okej vad har du för färg på överdraget om jag säger så?;) Det är typ så jag känner igen alla...:angel:

rött tror jag de är, jo just nu är de nog rött hehe

Jag vill se fler fina bilder! Har ingen egen, men jag är sällan på banan heller. Bara Jockeyjoe som vet vem jag är...:cool:

Lite dött på den här sidan tycker jag.:cry:

Håller med!! Var himla aktivt här för ett tag sen, synd att det har upphört lite.. :crazy: Fast snart kommer ju säsongen igång nere i skåne med så förhoppningsvis händer det grejor här snart igen ;) Är själv dålig på att komma på trådar.. :crazy:

Liknande trådar

Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 050
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 498
Senast: __sofia__
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 169
Senast: Lingon
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får... 6 7 8
Svar
148
· Visningar
10 693

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka